dinsdag 26 juni 2007

Bijna Rocamadour vervolg

Ik laat giantje soms lang alleen, wel meer als een uur maar telkens heeft me niemand me van

hem verlost of verlicht!!!!!!!

Guillaumin is ten opzichte Cezanne niet erkend (mijn mening)



Sint Léonard



Vader Piet en zoon Raymond uit den Boch hebben met mij 60 km samen gefietst in

Uzerche gingen ze en hapje eten ze volgen de route tot Cahorst en gaan dan naar huis heel gezellige rit vader Piet is 65 jaar en zonder tripel achter die sterke zoon aan:Piet petje af


dit is de zelfde kwast maar krijg hem niet weg






3 opmerkingen:

Anoniem zei

Ha Frenske, t sjut op! Geit ut lekker? Bergaaf mit dae pakezel van dich mot ut wael lukke. Veuroet mit de geit!

Rocamadour is heel mooi, vaker geweest. Mooie streek ook...alleen die stijle bergjes. Vanaf nu alleen nog maar mooi landschap...

Zet um op! Gluif dat er straks stiekum asiel aan geit vraoge in ut kloaster van Santiago.....

Dennie zei

Hallo Frens,
Kumt bekent veur, mooie streek de Correze en Dordogne.
Ben jalours op dich.
Je gaat als een Giant tgv.
Geweldig!!!
By the way is de wodka al passee???
Grt en trap ze , Fam Peijs oet Beak.

ur's leek zei

Hallooww Frans!!!!

U heeft al heeeel wat gefietst!! Eg supercool!!! Geniet er nog van!! 'n keep us updated ;)

bon voyage!! et beaucoup de plaisir!!les salutations de la famille Thomassen!!