donderdag 5 juli 2007

de Ibañeta over en je bent in een andere wereld



Niels Heijmans uit s Hertogenbosch 23 jaar student ik ben onder indruk van jouw wijsheid levensinsteling en persoon was een hele ervaring, gaat SC heen en terug ,voor terug heb je deel 1 en 2 van mij te leen gekregen (langsoudewegen) en bij terug komst zul je langs komen : hier verheug ik me op en wil alles horen van je reis.






rechtop is mooier!




Sa Millan de Suso hier zijn van 964 de oudst bekende teksten in de Spaanse taal, als aantekeningen naast Latijns schrift, was en hele klim maar de moeite waard volgens Niels.






Los Carlos






vlaamse vrijwilligers in albergue die vol was en ik toch in tent moest slapen, maar het was wel heel gezellig.







Estella


















ouwe met doos











Puente la Reina





































Pamplona































Albergeu Trinidad de Arre Pamplona
















Roncesvalls, jacobskapel

















Hub Copier zeikerd wat heeft Frenske op de kop

















Mijn email bericht zij iets over 1600 meter maar moet zijn maar 1000 meter, wat was die zwaar!!!!!!!!!






























































































































































2 opmerkingen:

Anoniem zei

Noe weit ich auch worom al die Spaanse vale giere hiej in Nederlandj zitte.
Dae vogelverschrikker op de fits oet Baek heat ze allemaol verjaag doa.

Anoniem zei

Frans, esse in de Pirineje opins heal zwoar mos trappe bergop dan mos se us achterom kieke, misjien zit er unne baer achterop ;-)