dinsdag 3 juli 2007

Op weg naar de Pyreneeén


St Jean Pied de Port





l Hopital st Blaise



Omer de Winter links en een leuk echtpaar uit nederland ,van hun had ik graag reactie .Omer komt uit Brugge een vlaming met veel lawaai ,heeft de camino van alle windrichtingen gedaan een plazant mens




bij buren op de koffie Oloron st Marie





kerk Oloron st Marie




























Franse wegen eisen tol















Peter van der Linde gaf mij in de felle zon een demonstratie kompas lezen SC heen en terug, taaiekrijger had opmerkingen op route sweerman dit had Omer ook (even een ommetje maken) Peter krijgt nog bericht van mij over mijn gebruik van kompas.











Tussenstand












Cahors













Mijn eerste franse vriendin













1 opmerking:

Unknown zei

Beste Frans,

Geniet ervan en voor als je de grens al hebt gepasseerd een Buen Viaje.

Jeanny, Harry en kinderen