vrijdag 13 juli 2007

De man naast mij heeft mijn gasbrander naar huis genomen en gerepareerd ,toen ik hem wilde bedanken zei hij ga snel naar SC en ga Jacobus bedanken want die heeft je geholpen.


Canal de Castillo Fromista









Klepperende ooievaars naast loeiende klokken.














DE OPLOSSING!!!!!!!!!!!!!!





Castrojeriz








Bogen van San Anton.









Hee was Guido ook hier?











De wandelende pelgrims laten hun sporen na: leggen overal stenen zoals de Joden op hun grafsteen of ze vlechten van takjes of twijgjes kruisjes.





































































Burgos





















































Albergue bij switserse Jutta en mijn andere duitse vriendin.


















Deze klok heeft mij elk uur van de nacht wakker gemaakt en ook nog dubbel .




















Mijn 3 spaanse vriendinnen zij weten nu ook wat wildcamperen is .



































































Geen opmerkingen: